Brave vytváří YouTube killera. Brendan Eich, spoluzakladatel Brave, Basic Attention Token (BAT) a Mozilly to potvrdil. Uživatel Twitteru se zeptal Brendana Eicha, kdy Brave svého zabijáka spustí…Odpověď: brzy zanechala uživatele v dalším zvědavém očekávání na vývoj.
Jak obchodovat futures kontrakty na Binance? Video o všem, co potřebuje vědět.
Brendan Eich: YouTube killer už brzy
Brendan Eich zdůraznil, že začíná s návrhem a v současné době již byly nastaveny „nefrontendové“ části.
Na twitter napsal, že inovace není náhradou služby YouTube. Spoluzakladatel Mozilly a Firefox uvedl, že YouTube killer může využít YouTube pro běžné ukládání a vysoké QoS přesměrování.
Ekosystém BAT očekává velkou věc. Uživatelům webového prohlížeče to přináší skvělou zprávu s divokými spekulacemi o tom, jak bude zabiják fungovat a jaké funkce v něm budou k dispozici pro uživatele i inzerenty.
Prohlížeč Brave je velmi oblíbený pro své zásady ochrany osobních údajů, které automaticky blokují reklamy a sledovače, které nejen zpomalují výkon zařízení uživatelů a procházení, ale také narušují soukromí, čímž poskytují uživatelům kromě zabezpečení procesu procházení také vyšší zabezpečení.
Tento měsíc Brave oznámil, že ekosystém BAT zaznamenal obrovskou expanzi. Nyní překročil 15 milionů aktivních uživatelů měsíčně a 5 milionů aktivních uživatelů denně. Aplikace Brave s 15,4 milionem uživatelů vykazuje neuvěřitelný nárůst o 50% od uvedení Brave 1.0 v listopadu 2019.
Také Brave reklamy vygenerovaly 1 530 kampaní od svého zahájení v roce 2019. V říjnu 2019 prohlížeč vygeneroval pouze 400 kampaní. Od února 2020, kdy byla spuštěna možnost sponzorovaných obrázků, podle zprávy Brave proběhlo okolo 25ti kampaní.
Na Brave lze spatřit kampaně typu PayPal / Honey, Chipotle, Newegg a Verizon. Připojili se k oblíbeným produktům Evernote, Quickbooks, Grubhub, Lenovo, Logitech, KIND snacks, CBS, Intel, Harry’s Razors a Amazon, kteří již médium používají. V současné době jsou kampaně Brave Ads podporovány ve 183 zemích.
Brave reklamy zaznamenaly široký nárůst o více než 930%. Na platformách jako GitHub, Vimeo, webových stránkách, Twitchi, Twitteru a YouTube existuje nyní asi 700 000 tvůrců obsahu Brave Verified.
Protože uživatelé bojují s problémy s ochranou osobních údajů v jiných prohlížečích, více lidí využívá prohlížeč Brave. Pokud jde o problémy s ochranou osobních údajů, společnost Google bojuje se soudní žalobou ve výši 5 miliard amerických dolarů kvůli ochraně soukromí v prohlížeči Chrome. Žaloba říká, že prohlížeč Chrome shromažďuje data z prohlížeče svých uživatelů bez jejich souhlasu, i přestože používají režim inkognito.
Spolehlivé způsoby, jak koupit Bitcoin a kryptoměny