Digitální měny zaznamenaly v roce 2021 značné zisky a od 1. ledna vyskočily na hodnotě. 18. srpna zveřejnila společnost Cryptovantage studii, která ukazuje, že 3 ze 4 kryptoinvestorů uvedli, že na svých kryptoměnách vydělali peníze a kryptoměny představují průměrně 12% portfolia mileniálů.
Chcete se naučit obchodovat s pákou? Vyzkoušejte náš návod Jak obchodovat na Binance Futures
3 ze 4 investorů na digitální měně vydělali
Společnost Cryptovantage zveřejnila průzkum, jehož vzorek bylo 1044 lidí narozených v letech 1965 až 1997. Průzkum vysvětluje, jak mileniálové, xeniálové a generace X investují do digitálních aktiv. „Popularita kryptoaktiv se lišila podle věku,“ uvedla nová zpráva Cryptovantage s názvem „Generační filozofie o investování do kryptoměn.“
“Kryptoaktiva představují průměrně 12% portfolia mileniálů ve srovnání s 9,2% portfolia xennialů a pouze 6,3% průměrného portfolia generace X,” uvádí studie. “Navzdory tomuto většímu proporcionálnímu držení mileniálové nejsou těmi, kteří nejčastěji hlásili zisk při investování do kryptoměn. Xennialové, s největší celkovou investicí v digitálních aktivech, nejčastěji dosáhnli zisku a to na úrovni 80,5%, ve srovnání se 76,2% u mileniálů a pouhých 71,5% u členů generace X. “ Průzkum dodává:
“Stojí za zmínku, že 3 ze 4 lidí celkově z investic do kryptoměn profitovali.”
Bitcoin je nejoblíbenější digitální aktivum, xennialové upřednostňují Bitcoin Cash a Dogecoin
Z průzkumu vyplývá, že mezi úřastníky všech generací je Bitcoin (BTC) nejoblíbenější. Mileniálové a generace X kromě BTC preferiuje Ethereum (ETH). Xennialové si oproti ETH vybrali Bitcoin Cash (BCH) a Dogecoin (DOGE).
Generace byly rozděleny, pokud šlo o jejich preferovanou obchodní platformu. Mileniálové se nejčastěji rozhodli pro Coinbase, zatímco xennialové preferovali Bitcoin IRA a generace X nejvíce využívá obchodní platformu Bitcoin Armory. Přibližně 1 ze 3 mileniálů hlásil používání Coinbase ve srovnání s 1 ze 4 xennialů, kteří hlásili obchodování na Bitcoin IRA. Robinhood byla nejméně oblíbená obchodní platforma ve všech třech generacích, dokonce se nedostala do první pětky generace X.
Lví podíl účastníků uvedl, že hlavním důvodem pro investování byla „zvědavost“, druhým nejoblíbenějším důvodem byly vysoké zisky. Facebook je nejpopulárnější platformou pro získávání informací. Byl oblíbenější mezi všemi třemi generacemi než YouTube, Instagram, TikTok a dokonce i Twitter.
“Xeniálové s největší pravděpodobností začali investovat do kryptoměn, protože věří, že nabízejí bezpečnost a transparentnost a poskytnou jim větší nezávislost,” napsal autor zprávy Cryptovantage. “Generace X nejméně věří těm samým myšlenkám, častěji než mileniálové a xeniálové však považují kryptoměny za měny budoucnosti.“
Podívejte se naše video Jak obchodovat na Binance – pro naše čtenáře nabízíme 40% slevu na poplatky včetně Cashbacku.
[…] Source link Roman Blecha cryptosvet.cz […]
[…] článek Průzkum ukazuje, že 3 ze 4 kryptoinvestorů dosáhlo zisku, kryptoměny představují 12% portfoli… pochází z webu […]