Společnost Adobe oznámila, že do aplikace Photoshop přidá možnost „připravit jako NFT“. Umožní také uživatelům přidávat adresy kryptopeněženek do softwaru i na webové stránky Behance.
Mohlo by vás zajímat: Kde koupit Bitcoin a kryptoměny
Photoshop zavádí možnost „připravit jako NFT“
Zdá se, že společnost Adobe se nyní připojuje k hypu kolem nezaměnitelných tokenů (NFT), protože oznámila, že její produkt Photoshop bude nabízet možnost „připravit jako NFT“. Společnost to oznámila na výroční konferenci MAX 26. října spolu s několika dalšími aktualizacemi, které budou vyhovovat tomu, co se zdá být novou érou pro digitální umělce.
Mezi nejrelevantnější aktualizace týkající se kryptoměn patří skutečnost, že webová stránka Behance společnosti Adobe nyní umožní umělcům připojit se i s portfoliem kryptopeněženky. Kromě toho se také zaměřuje na podporu několika blockchainů, včetně Polygonu, Solany, Tezosu a Flow.
Pokud jde o NFT, Adobe hodně získá z toho, že je vývojářem takového všudypřítomného softwaru. Společnost bude spolupracovat s některými z nejpopulárnějších NFT tržišť na trhu. OpenSea, Rarible, SuperRare a KnowOrigin jsou všechny na seznamu a budou zobrazovat metadata z „Content Authenticity Initiative“, kterou Adobe zavedlo do několika svých nástrojů Creative Cloud.
Cílem iniciativy Content Authenticity je „řešit dezinformace prostřednictvím původu digitálního obsahu“. Mezi členy organizace jsou mediální a technologické společnosti, nevládní organizace, akademici a další. Celkovým cílem je „podporovat přijetí otevřeného průmyslového standardu pro autenticitu a původ obsahu“.
Společnost také oznámila další funkci nazvanou Content Credentials, která poskytuje další důkaz o vlastnictví aktiva, když přidáváte adresy sociálních médií a kryptopeněženky. Ty budou také k vidění na Behance.
Rok 2021 byl bezpochyby rokem NFT. Pokroky, které tento sektor udělal od začátku roku, dokonce předčily trh DeFi obecně, který sám zaznamenal významný pokrok. Díky podpoře celebrit a zapojení velkých značek specializované aktivum silně upoutalo pozornost veřejnosti.
Zatímco jednotlivci mohou vlastnit a prodávat vzácné umění, podniky je mohou použít ke zviditelnění značky a zapojení. Coca-Cola, Reebok, Sotheby’s, Christie’s a mnoho dalších vtrhli do sektoru s velkým úspěchem.
Popularita NFT vedla k tomu, že se na trh dostali také institucionální investoři, přičemž analytická firma Global Data poznamenala, že institucionální investoři se možná zaměřují na lepší komercializaci svých patentů. Před námi však mohou být horší časy, protože někteří varujé, že může přijít bezprostřední regulační zásah.
Nenechte si ujít naše video: Binance Futures návod – jak obchodovat s pákou a co jsou to futures