Electronic Arts (EA), důležitá společnost orientovaná na hry a zábavu, ve své poslední zprávě o výnosech učinila poznámky o důležitosti NFT a modelu play-to-earn. Andrew Wilson, generální ředitel společnosti, nakousl toto téma v reakci na několik otázek položených průmyslovými analytiky.
Nenechte si ujít naše video: Jak obchodovat na Binance – návod
Electronic Arts je otevřeno NFT a modelu Play-to-Earn
Electronic Arts, společnost stojící za franšízami v oblasti sportovních her, jako je FIFA a NBA, zmínila důležitost nových technologií, jako jsou NFT a model „play-to-earn“ pro herní průmysl. Během posledního konferenčního hovoru o výdělcích společnosti Andrew Wilson, generální ředitel Electronic Arts, uvedl, že i když mluvit o NFT a play-to-earn je ještě velmi brzy, nelze je ignorovat jako důležitou součást toho, co může v tomto odvětví přijít.
Na otázku ohledně vyjednávání o licenci FIFA Wilson uvedl:
“Když tak trochu komunikujeme s našimi stovkami milionů fotbalových fanoušků… chtějí ve hře více způsobů hry, které jdou nad rámec pouhého fotbalu 11 na 11. Chtějí více digitálních zážitků mimo hru, esporty, NFT a chtějí, abychom se posunovali opravdu, opravdu rychle.”
Wilsonovy poznámky poukazují na to, že technologie ve hrách se pohybuje neuvěřitelnou rychlostí, přičemž fanoušci chtějí stále více a více se zapojit do vlastnictví těchto virtuálních světů a zážitků s nimi spojených. V odpovědi na další otázku uznal důležitost těchto nových trendů pro nadcházející inovace v herním průmyslu.
“Na konverzace zaměřené na play-to-earn nebo NFT je stále opravdu, opravdu brzy… a je kolem toho spousta humbuku. Myslím si, že to bude důležitou součástí budoucnosti našeho odvětví, ale je ještě brzy.”
NFT jako sběratelské předměty
NFT měly obrovský úspěch jako součást digitálních sbírek, které oslovují tradiční sběratele, ale také nováčky zapojující se do ekosystému. Jedním z asi nejznámějších příkladů je franšíza NBA Top Shots, která pomáhá fanouškům ocenit ty nejpamátnější záběry jejich oblíbených hráčů a posouvá sběratelské předměty na další úroveň. V květnu aplikace překonala hranici milionu uživatelů.
Tento druh zapojení je to, co táhne tradiční společnosti k těmto novým technologiím. Electronic Arts není sama. Ubisoft také vydal prohlášení o důležitosti NFT pro budoucnost tohoto odvětví a aktivně investuje do společností jako Animoca Brands, které vyvíjejí hry založené na blockchainu.
Mohlo by vás zajímat: Kde koupit Bitcoin a kryptoměny