V dnešní době už asi nikoho nepřekvapí, že NFT vstupují do běžného života lidí a že jsou technologií, která se již dotýká nejzákladnějších potřeb lidí. V tomto duchu se rozhodl japonský e-commerce gigant Rakuten vydělat na rostoucí oblibě NFT a hodlá spustit první japonské krypto tržiště. Jak tato vize společnosti vypadá, si popíšeme v tomto článku.
NFT marketplace
Tato japonský firma, stojící za oblíbenou online nákupní platformou Rakuten, umožní uživatelům nakupovat a prodávat NFT, pomocí metody peer-to-peer. Platforma Rakuten nabídne NFT z různých oborů, jako je sport, zábava, hudba nebo anime. Kromě toho bude také nově vznikající tržiště obsahovat jedinečnou možnost registrovaným uživatelům, vytvářet jejich vlastní webové stránky, na kterých mohou svá NFT nabízet. Společnost chce tento projekt dokončit nejdříve v roce 2023.
Peer-to-peer (P2P): klient-klient je označení typu počítačových sítí, ve které spolu komunikují přímo jednotliví klienti.
S celosvětovým zájmem o tokeny NFT roste i jejich propagace. Do marketingu tohoto boomu začali promlouvat i sportovci a celebrity, kteří se rozhodli využít svého vlivu na sociálních sítích nebo v médiích a začali propagovat buď své vlastní NFT nebo NFT svých mecenášů. Určitý rozruch zaznamenalo dění okolo Elone Musca, který koupil
Bored Ape NFT. V kontextu narůstajícího zájmu bude nejspíše potřeba počítat se vznikem dalších specializovaných tržišť a narůstající marketingové aktivity, která by měla celý tento boom ještě více povzbudit.
Zobrazeno: 1,385