Se zvyšujícím se zájmem o kryptoměny rostou i náklady na jejich marketing a propagaci. Kryptoměnové společnosti jsou již nějakou tu dobu součástí veřejného dění a s jejich reklamou se mohou lidé setkat ve městech, v televizi a nebo nově, i na sportovních akcích. Společnost Crypto.com se rozhodla podpořit jednu z největších sportovních událostí roku 2022, což je fotbalové mistrovství světa, které se odehraje v Kataru. Čím je vzájemná spolupráce zajímavá a jak se vůbec toto spojení fotbalu a kryptoměn zrodilo? To se dočtete v tomto článku.
Crypto.com a sponzoring
„Jsme potěšeni, že se k nám připojila globální značka jako Crypto.com jako sponzor vzrušujícího a průkopnického mistrovství světa ve fotbale v Kataru, což v konečném důsledku pomáhá rozvíjet naši krásnou hru v celosvětovém měřítku.”
Díky spoluprací společnosti Crypto.com s organizací FIFA na sponzorování MS v Kataru, by měla reklama zasáhnout více než 3 500 miliardy lidí. Kris Marszalek, spoluzakladatel a generální ředitel si právem spolupráci pochvaluje.
“Nemohli jsme být nadšenější, že budeme sponzorovat Mistrovství světa ve fotbale, jeden z nejprestižnějších turnajů na světě, a zvýšit povědomí o Crypto.com po celém světě.”
Kromě fotbalového mistrovství světa tato společnost sponzoruje také další sportovce a sportovní týmy jako jsou například LA Lakers (basketball), Super Bowl (baseball), Angel City FC (ženský fotbal), Paris Saint Germain (fotbal) nebo například sponzorují italskou fotbalovou ligu Coppa Italie. Crypto.com rovněž spolupracuje s celebritami světového formátu jako jsou Natalie Portman, Eva Longoria, Serena Williams, Jennifer Garner, Alexis Ohanian.