Navzdory pokračující vládní a regulační kontrole se čím dál tím více komerčních společností snaží uplatnit své produkty i na trhu virtuálních potěšení. KFC, Pizza Hut a Taco Bell, tito tři giganti rychlého občerstvení, jsou příkladem toho, jak lze získat dodatečný příjem formou prodeje NFT a lze očekávat, že produkty těchto společností budou v blízké době dostupné i na Metaverzních platformách jako jsou například The Sandbox nebo Decentralend.
NFT a Metaverse nezadržitelně rostou
- virtuálního jídla a nápojů
- jejich NFT
- internetových obchodů s virtuálním zbožím
- virtuálních restaurací
KFC, Pizza Hut a Taco Bell naskočily do kolotoče metasvětů ihned za společností McDonalds, která na oslavu nového čínského roku (rok tygra) uspořádala oslavu v metaverse, kde si její zákazníci mohli prohlížet například sbírku Zodiac, číst horoskopy nebo odpočívat v salónku. Vrcholem oslavy bylo vypouštění rozsvícených luceren na oblohu. Podle statistik, společnost McDonalds v roce 2020 celosvětově utratila za reklamu neuvěřitelných 654,7 milionu USD. Tyto výdaje se bude snažit v následujících letech kompenzovat právě příjmy z prodejů svých NFT a příjmy plynoucími z reklamy v metaverzi.