V dnešním světě globalizace každá společnost hledá sebemenší možnost, jak na svou stranu získat nějakou konkurenční výhodu nebo způsob jak se odlišit od konkurence a svým zákazníkům nabídnout lepší, originálnější, nebo levnější produkty. Při hledání konkurenční výhody nemusí cesta vést striktně přes práci s produktem, ale může zahrnovat i zlepšování zákaznického servisu. Do této kategorie podle nejnovějšího průzkumu spadá i možnost přijímání plateb v digitálních měnách. V tomto článku si ukážeme výsledky amerického průzkumu, který odhalil, že 85 % obchodníků v USA si myslí, že jim umožnění kryptoplateb přiláká nové zákazníky.
Kryptoplatby jsou budoucnost
Průzkum společnosti Deloite ideintifikoval zajímavý trend v obchodním myšlení amerických podnikatelů, kteří si v 85 % myslí, že přijímání plateb v digitálních měnách je budoucnost.
- Průzkum zjistil, že 87 % obchodníků věří, že přijímání digitálních měn při placení může poskytnout konkurenční výhodu na trhu.
- Přibližně 93 % amerických obchodníků, kteří již přijímajídigitální měny, uvedlo pozitivní dopad na své podnikání, od nárůstu počtu spotřebitelů po zlepšení vnímání značky.
- Zatímco 26 % maloobchodníků uvedlo, že již integrovali kryptoměny, 39 % uvedlo, že tak chtějí učinit v příštích 12 měsících.
- Většina maloobchodníků očekává výrazný nárůst zájmu o používání digitálních měn pro platby a 75 % se snaží umožnit platby krypto a stablecoiny během příštích 24 měsíců.
- Bezpečnost platebních platforem pro zákazníky (43 %), vyvíjející se regulační prostředí (37 %) a nestabilita trhu (36 %) jsou považovány za hlavní výzvy pro umožnění krypto plateb.