Společnost Meta, dříve Facebook, zažívá jedno ze svých nejhorších období. Nejenže se zrušily dva jí podporované projekty na poli kryptoměn – Diema a Novi, ale také musela kvůli se stále zvyšujícím nákladů přijmout o 30 % méně vývojářů než bylo v plánu. S tím vším se však rozhodla nyní bojovat a vrhla se nově do prostoru web3. Jaký je její nový plán? To se dozvíte v dnešním článku.
Meta a digitální sběratelské předměty
Společnost Meta na své platformě Facebook začala minulý týden testovat NFT, jako příspěvky s označením ,,digitální sběratelé”, ve snaze více se prosadit v metasvětě. Využila tak roky strávené budováním a sbíráním znalostí a dovedností na blockchainu. Rozhodla se je využít a zavést na trh nové produkty – digitální sběratelské předměty. Po testování na Facebooku by chtěla společnost stejnou službu nabídnout i na Instagram s platformou rozšířené reality SparkAR.
“Nevím, jestli chápou, co se děje, protože svět se ještě plně nechytil NFT.” vyjádřil se o Meta Smith jeden z 10 testovacích tvůrců.