Největší burza na světě přihlíží masakru, který otřásl sektorem kryptoměn. Zatímco ostatní kryptofirmy se snaží snižovat své ztráty, Binance je ochotna rozšířit svou pracovní základnu a zachránit společnosti, které se potýkají s problémy.
Binance v roli krypto záchranáře
V živém rozhovoru s Yahoo, Changpeng Zhao, generální ředitel Binance, prozradil, že kryptoburza se drží dobře i přes bouřlivou kryptozimu. Hostitelům podcastu řekl, že Binance má „velké hotovostní rezervy“ a jedná již s 50 kryptospolečnostmi, které se potýkají s problémy, aby jim pomohla přežít medvědí trh.
Zhao dodal, že kromě pomoci firmám bude burza usilovat o zvýšení počtu svých pracovních sil přidáním 2 000 nových zaměstnanců do konce roku. Tvrdil, že medvědí trh je ideální pro najímání nových talentů, protože je zde menší konkurence ze strany jiných firem nabízejících „směšné platy“ pro talenty.
“Nemáme žádné dluhy,” řekl Zhao. „Stále jsme ziskoví a peníze nám nedluží tolik lidí.”
Zdravá rovnováha Binance je mimo realitu několika kryptofirem, které kolabují pod tíhou klesajících cen aktiv. Finanční pozice Binance však nebyla náhoda, protože firma byla během býčích trhů chytrá ve svých obchodech. Burza nehýřila přemrštěnými marketingovými kampaněmi, jako je nákup práv na pojmenování sportovních center nebo reklamy na Super Bowlu.
Zhao prozradil, že burza má diverzifikovaný tok příjmů, přičemž stablecoiny tvoří až 30 % příjmů firmy, na které se v současnosti spoléhá. „Mnoho společností tak trochu očekávalo, že býčí trh bude pokračovat donekonečna. Trhy to nedělají,“ řekl.
Odůvodnění pomoci firmám, které se potýkají s problémy
Zhao začátkem měsíce uvedl, že firma má smysl pro povinnost chránit hráče v tomto odvětví. Řekl, že firma musí pomoci společnostem, které se potýkají s problémy, i když nám to „nenabízí žádné přímé výhody nebo máme negativní ROI“.
Je mu však jasné, že rozlišuje mezi firmami, které si zaslouží přežít, a těmi, které by měly zemřít. Špatné projekty, které se nehodí na trh, a ty, které získaly uživatele prostřednictvím nadměrného marketingu nebo Ponziho schémat, „by neměly být zachráněny“.
„Neuchovávejte špatné společnosti. Nechte je selhat. Nechte je nahradit jinými lepšími projekty,“ řekl Zhao. Doporučil spotřebitelům, aby se vzdělávali a byli tak chráněni před špatnými projekty v tomto odvětví, a používali správné řízení rizik.