Už skoro více než rok v celém krypto průmyslu panuje tzv. krypto zima, která stále ne a ne odejít. Rok 2022 se tak stal jedním z nejvíce obtížných roků a to jak pro investory, tak i pro obchodníky. Ti všichni velmi silně trpěli v důsledku klesajících tržních cen a nejasných zítřků. Proto mnoho investorů obrátilo svůj zájem z tradičních kryptoměn na kryptoměny zcela nové, respektive na jejich předprodeje. Jedním z nejnovějších předprodejů, který zatím sklízí velký úspěch, je předprodej tokenu FGHT projektu FightOut. Čím je tento projekt zajímavý a jaká je prozatím cena jeho nativního tokenu? To a mnohem více se dočtete v tomto článku.
Nový krypto projekt FightOut
FightOut je zcela nový a zajímavý move-to-earn projekt, který se točí okolo zdraví a fitness. Cílem tohoto projektu je přinést uživatelům úplně nový pohled na fitness průmysl a to prostřednictvím spojení fitness aplikace Web3 a řetězce posiloven, které budou kombinací různých fyzický aktivit v reálném životě se soutěžením v metaverse.
FightOut se liší od jiných projektů především tím, že sleduje všechny fitness aktivity uživatelů. Uživatelé jsou pak následně odměňováni za každé cvičení, splněný cíl či získaný odznak.
Každý uživatel má zároveň i svého avatara, se kterým je tzv. svázán duší. Avatar se bude vylepšovat přesně podle toho, jak se bude vylepšovat jeho uživatel v reálném světě. Rovněž bude mít i všechny fyzické atributy uživatele, jako jsou síla, technika a svalová kondice. Avataři však nejsou obchodovatelní právě z důvodu, aby nedocházelo k demotivaci uživatelů.
Projekt FightOut dále cílí i na profesionální sportovce, jejichž přítomnost jistě povzbudí běžné uživatele, a to jak na platformě, tak i v tělocvičně. Tyto tělocvičny se pak stanou komunitními centry pro všechny členy FightOut. Během počátečních fází plánuje FightOut spustil prvních 20 tělocvičen po celém světě, avšak přítomnost v těchto tělocvičnách nebude pro uživatele povinná.
Jelikož bude FightOut předplacená služba, tak bude používat dva různé tokeny – FGHT a REPS. Ti uživatelé, kteří si koupí předplatné pomocí tokenů FGHT, pak navíc budou mít ještě nárok na slevu 25 %.
Odměny budou uživatelům vypláceny formou tokenů REPS. Více tokenů REPS si budou moci uživatelé koupit prostřednictvím tokenů FGHT, což zároveň zvýší i užitečnost tokenu.
K týmu FightOut se přidala již celá řada známých osobností ze světa sportu, jako je například MMA zápasnice Amandy Ribas, MMA bojovnice Talia Santos, profesionální boxerka Savannah Marshall nebo fitness influencerka Tremayne Dortch.
Token FGHT
Nativním tokenem platformy FightOut je token FGHT. Token se v současné době nachází v předprodeji, kde se prodává za cenu 0.016 USDT. Jedná se však o první fázi celkem třífázového předprodeje. V každé další fázi pak bude cena tokenu FGHT automaticky navyšována.
📣 It’s official #FightOutCrew!
We reached another milestone – over $2M raised! 🔥
Buy now and get up to a 50% bonus with $FGHT!
Don’t miss out! 👊⬇️https://t.co/xwthuHJbBG pic.twitter.com/1lXXlwWG8l
— Fight Out (@FightOut_) December 16, 2022
Investoři během tohoto předprodeje nejsou nijak omezováni minimálním ani maximálním počtem tokenů, které si mohou koupit. Jako motivaci pro větší nákup tokenů si tým FightOut pro investory ovšem připravil bohatý bonusový program.
Investoři se tak mohou těšit na bonusové tokeny, jejichž počet se odvíjí od počtu koupených tokenů a rozhodném období, které si vyberou. Bonus nejvyšší úrovně činí 50 %. Tento bonus končí po dosažení částky 5 milionů dolarů v předprodeji. Dále pak ti investoři, kteří do nákupu tokenů investují více než 500 dolarů, obdrží tokenový bonus ve výši 10 %, a ti kteří do nákupu investují více než 50 tisíc dolarů, obdrží tokenový bonus ve výši 25 %.
Předprodej tokenu FGHT
Předprodej tokenu FGHT byl sice spuštěn teprve v polovině měsíce prosince letošního roku, ale i přesto už zdolal několik hranic. Například se mu podařilo zdolat hranici 2 milionů dolarů a to za méně než jeden týden. V současné době se předprodej tokenu FGHT nachází ve své první fázi, ve které je jeho cena stanovena na 0.016 USDT. Aktuálně předprodej již získal více než 2,3 milionu dolarů.