Jednou z hlavních technických pomůcek, kterou analytici využívají při stanovování jednotlivých tržních trendů, je tzv. trendová čára. Jedná se o pomůcku, kterou je sice možné praktikovat velmi individuálně, nicméně při správném použití může nabídnout analytikovi cenné informace ohledně směru vývoje podkladového aktiva. V tomto článku se podíváme na kryptoměnu NEAR, která má co dočinění právě s trendovou čárou a také se seznámíme s kryptoměnou, jejíž cena roste, a proto u ní není potřeba sledovat cenový vývoj podle trendových čar.
Co stojí za posílením NEAR?
Vypadá to, že obleva po dlouhé krypto zimě nabírá na obrátkách, protože se mnoho digitálních aktiv začíná vzpamatovávat z cenového propadu. I kryptoměna NEAR vykázala zajímavý cenový růst, při kterém trh překonal dolů mířící trendovou čáru a to pomocí silné nákupní svíce. I přes to, že tuto svíci stále nelze porovnávat se svícemi prodejními, tak ji alespoň můžeme považovat za vlaštovku, která investorům této kryptoměny jistě zlepšila náladu.
NEAR, stejně jako mnoho dalších kryptoměn, vykazovala dlouhodobý klesající sentiment, který byl právě respektován cenovými úrovněmi, které vykreslovala trendová čára. Její překonání může tedy znamenat potvrzení růstových snah. Nejbližší rezistence, která bude trhu v růstu bránit, se nachází na cenové úrovni 2 USD. Pokud trh tuto rezistenci překoná, je díky neuzavřenému prodejnímu gapu dosti pravděpodobné, že cena NEAR poroste až na cenu 2,8 USD, tedy na hodnotu další rezistence, která je ještě zesílena konfluencí v podobě úrovně z Fibonacciho retracementu.
Napodobí NEAR i token FGHT?
Token FGHT je nativním tokenem projektu FightOut, což je zcela nový projekt, který chce udělat velkou revoluci v dosavadním vnímání fitness a metaverse. Projekt FightOut je totiž zcela ojedinělý svým propojením fitness aplikace a řetězce fyzických posiloven. Toto spojení má za cílem hlavně motivovat uživatele ke zlepšení jejich fyzické kondice, a to formou odměn.
Our presale is still LIVE! 🔥
Don’t miss our limited-time 50% bonus when you buy $FGHT!
Hurry before the stage 2 price increases to $0.0333!! ⬇️https://t.co/z34Nkx3ffi pic.twitter.com/Gl3niM4MHH
— Fight Out (@FightOut_) January 8, 2023
FightOut se od jiných konkurenčních aplikací liší především v tom, že uživatelům sleduje nejen kroky, ale také i všechny jejich fitness aktivity prostřednictvím mobilů či chytrých hodinek a nejnovějších technologií.
Každému uživateli je přidělen avatar, který ho reprezentuje ve světě metaverse. Avatar se bude vyvíjet a měnit přesně tak, jak se bude vyvíjet a měnit tělo uživatele v reálném světě. Avatar tak bude mít všechny uživatelovi atributy, jako je síla, fyzická kondice, technika nebo kardiovaskulární systém. Jelikož chce tým FightOut uživatele motivovat k těm nejlepším výkonů, nebude proto možné s avatary obchodovat.
Projekt FightOut má své dva tokeny. Nativním tokenem platformy je token FGHT a token REPS slouží k vyplácení odměn. Kromě toho, že jsou pomocí tokenů REPS vypláceny hráčům odměny, je také možné si za něj koupit určité zboží FightOut, jako je oblečení, fitness vybavení, doplňky a nebo dálkové hodiny s trenérem.
FightOut si pro své fanoušky a investory kromě bohatého bonusového programu také připravil mnoho zajímavých odměn a soutěží.
https://twitter.com/FightOut_/status/1608057732015218689?cxt=HHwWgoCz8Zj_-9AsAAAA
Co se týče tokenomiky, tak má projekt FightOut jasně danou pevnou nabídku tokenů, která je stanovena na 10 miliard, z čehož bylo 60 % dáno do předprodeje, 30 % na fond odměn a rozvoj a 10 % na likviditu na burzách. Tým FightOut rovněž i prozradil, jak hodlá získané peníze dále využít. Využití by mělo být následovné – 70 % půjde na akvizici a renovaci prostor, 18 % na marketing a partnerství a 12 % na vývoj.
Předprodej nativního tokenu projektu FGHT začal už v polovině prosince loňského roku a prozatím si vede na výbornou. Za zmínku stojí například to, že za prvních pět dnů od spuštění předprodeje se mu podařilo vybrat více než 2 miliony dolarů. Předprodej se aktuálně nachází v první fázi, ve které je cena tokenu FGHT 0.016 USD. Do dnešního dne se v předprodeji vybralo už 2,7 milionu dolarů.