Recenze Brave a BAT token – nový revoluční prohlížeč?
Na první pohled by se spojitost mezi BAT (Basic Attention Token) a Brave prohlížečem zdála vycházet jen z toho, že se oba dva vztahují k reklamě. Když se však podíváte pozorněji, všimnete si, že jejich spojení je mnohem užší. Brave prohlížeč využívá BAT token třeba na podporování webových stránek – jde o dva nástroje, které byly navrženy, aby spolupracovali ruku v ruce. Z toho důvodu, jestli chcete pochopit jeden, musíte pochopit oba. Mohou znamenat, že nás čeká revoluce v reklamě? Článek Brave recenze a představení vám pomůže k pochopení ambiciózní projektu. Níže najdete recenze Brave.
Brave prohlížeč má jeden hlavní cíl: poskytnout vám soukromí při prohlížení internetu. Blokuje trackery a reklamy, které o vás získávají soukromé informace bez vašeho vědění, někdy na vás dokonce tlačí malware. Brave vás v před těmito vlivy chrání, aniž byste museli cokoliv dělat.
Basic Attention Token, BAT, je navržený jako prostředek k zlepšení účinnosti digitálních reklam. BAT můžete směňovat na Ethereum blockchainu za množství advertisingových služeb zaměřených na hledání reklam, která vás opravdu zajímají.
Proč byly BAT a Brave prohlížeč vytvořeny?
Tým za BAT a Brave si uvědomili, že svět digitálního advertisingu je plný podvodů, trackerů a prostředníků. Všimli si, že uživatelé jsou využívání, publicisté si stěžují a inzerenti strádají. Tým si spočítal, že přibližně 50% vašich mobilních dat jde přímo na trackery a reklamy, což pro vás znamená znatelné finanční ztráty. Reklamy snižují délku života baterie o asi 21% a typicky trvá kolem 5 vteřin je načíst na mobilních zařízeních. Krom toho je vaše soukromí narušováno; stránky velkých médií, které mohou mít až 70 trackerů a malware souborů, za poslední rok narostly o 132 procent.
Pro publicisty tento momentální systém prostě nefunguje, zatímco Google a Facebook zabírají 99% růstu a 73% peněz z reklam. Stránka BAT čte, že výdělek klesl o 66 procent a boti přinesli $7.2 miliard v podvodech jen za poslední rok. Všechny výše uvedené problémy tlačí na uživatele, aby vyhledávali ad-blocking programy, což drasticky ubližuje publicistům.
Krom toho, inzerenti strádají kvůli nedostatku informací. Tím pádem nemohou dělat dobře mířené reklamy a ROI jejich reklam klesá.
Jak spolu Brave prohlížeč a BAT spolupracují? Recenze Brave
Brave je open-source prohlížeč zamířený na soukromí, který je zároveň ale rychlý a blokuje trackery a malvertismenty. Má také ledger systém, který zaručuje, že publicisté dostávají peníze přímo. BAT může být klíčem k získání různých služeb na Brave platformě a bude využíván a směňován uživateli, inzerenty a publicisty. Utilita tokenu vychází z toho, jak moc se uživatel zajímá o reklamu.
Dohromady je tento proces bezešvý. Brave browser si všímá, kde jeho uživatelé tráví nejvíc času a poté tyto informace využije k vypočítání proporční odměny každému publicistovi pomocí BAT. To zaručuje transparentnost a efektivitu v digitálním advertisingu díky blockchainu.
Aby Brave fungoval, monitoruje uživatelovu pozornost anonymně. Poté tato data využívá k odměňování publicistů pomocí BATů. Soukromá data uživatelů nikdy neopustí jejich zařízení, což zaručuje soukromí. Dodatečně jsou BATy odměňováni také uživatelé za jejich pozornost. Kvůli lepšímu zaměřování nejenom, že inzerenti ví lépe, kam jdou jejich peníze, ale také dostávají vyšší ROI.
Kdo vytvořil BAT – Basic attention token?
BAT má za sebou skvělý tým, v jehož čele není nikdo jiný, než Brendan Eich, zakladatel Javascriptu a spoluzakladatel Mozilla a Firefox prohlížeče.
Jak BAT a prohlížeč Brave pomáhají uživatelům, publicistům a inzerentům?
Uživatelé mohou buďto používat Brave prohlížeč a rozloučit se s reklamami a malwarem, nebo se mohou rozhodnout, že chtějí pouze snížit množství reklam, přičemž tyto reklamy budou lépe nastavené jejich potřebám a budou výrazné méně riskantní, co se virů týče. Publicisté dostanou víc peněz díky absenci podvodů a prostředníků. A spokojení budou i inzerenti, kteří dostanou lepší data o tom, na čem utrácí peníze.
Všechny zúčastněné strany zažijí zvýšenou úroveň soukromí a drasticky snížené množství reklamních podvodů díky zlepšené integritě na straně klienta, větší transparentnosti díky tomu, že jde o open-source systém a odpovídající kryptografii.
Jak měří Brave pozornost?
Klíčem celého procesu je efektivní měření uživatelovi pozornosti, k čemuž dochází v reálném čase, zatímco uživatelé pozorují obsah stránek a reklamy na nich. Každá reklama dostane Pozornostní hodnotu (Attention Value), která je založená na tom, kolik pixelů bylo v zorném poli uživatele a odpovídající době trvání v poměru s množstvím relevantního obsahu, než uživatel začne přímo interagovat s reklamou. Růst systému bude znamenat dodatečné anonymní modely na tento cena-za-akci způsob. Díky těmto načerpaným informacím jsou poté reklamy anonymně spojeny s uživatelovými zájmy. S pomocí algoritmů, které zaručují, že se systém bude dál učit, se znatelně zlepší zkušenost, se kterou se uživatel setká.
Brave plánuje blízce spolupracovat s inzerenty a publicisty, aby přišli na nejlepší způsoby měření uživatelovi pozornosti. Mezi potenciální metriky patří přiřazování bodů za délku sledování, nebo celkový počet shlédnutí obsahu reklamy za daný časový interval.
Jak se směňují BATs?
Největší množství BATů jde publicistům ve formě výdělku z reklam. Uživatelé taky obdrží množství BATů jako odměnu za sledování reklam. Mohou poté tyto BATy vyměnit za prémiové služby a obsah na Brave platformě. Inzerenti platí BATs za umístění reklam. Uživatelé mají také možnost darovat množství BATů publicistům, což je prvek, který bude dle Brave týmu velmi používaný.
Jak nakoupit BAT?
BATy nejde nakoupit fiat měnou, tím pádem budete nejdřív muset vlastnit nějaké množství jiné kryptoměny – nejjednodušší je nakoupit Bitcoin nebo Ethereum. Což můžete jednoduše udělat třeba na Coinbase, viz návod a recenze zde.
Poté, co máte nakoupené BTC nebo ETH, musíte poslat tyto finance na směnárnu, která nabízí směnu za BAT. Jednou takovou směnárnou je Binance. Pro návod jak obchodovat na Binance klikněte zde.
BAT můžete také nakoupit na
Je prohlížeč Brave už přístupný pro veřejnost?
Brave browser je přístupný pro veřejnost a drtivá část infrastruktury, kterou bude BAT doplňovat je už v podstatě “code complete.” To znamená, že všechno už je na svém místě. Tým už ve skutečnosti BAT používá na distribuci darů mezi publicisty závislými na zákaznické pozornosti. V tuto chvíli můžete Brave stáhnout pro Mac OS, Windows i Linux.
Závěr
Používáním Basic Attention Tokenu může Brave pomoct všem zúčastněným stranám, jak uživatelům, tak inzerentům a publicistům. Inzerenti zpozorují změnu k lepšímu v jejich příjmu, zatímco publicisté dostanou lepší návrat z reklam a lepší data. Uživatelé ušetří peníze na datech, čas ztrávený na načítání reklam a starosti, že by se vystavili malwaru. Až budou Brave a BAT plně vyvinutými produkty, vyřeší možná spoustu problémů, které momentálně zužují digitální advertising. Shlédněte jejich propagační video a posuďte sami.
Vyzkoušejte si zdarma nový prohlížeč Brave a podpořte nás stažením prohlížeče