Zdá se, že pokud krypto společnost nemá uzavřené nějaké to partnerství se sportovním klubem či rovnou celou asociací, jako by nebyla. Společnosti dávají za sponzoring miliony a miliony dolarů ročně a nejinak je tomu i u Crypto.com. Nyní však společnost řeší problém týkající se reklamy na F1 Grand Prix v Singapuru. Proč zrovna v Singapuru, když zde má společnost své sídlo? To se dozvíte v tomto článku.
Crypto.com vs reklama na Grand Prix v Singapuru
Kryptoburza Crypto.com, která má své sídlo v Singapuru, zaplatila miliony dolarů za sponzoring F1. Společnost je globálním partnerem F1, titulárním sponzorem nové Grand Prix Miami, a také sponzorem společnosti Aston Martin. A kde že je ten problém?
30. září 2022 se jede Grand Prix v Singapuru, kam se F1 vrací po dvouleté pauze související s pandemií. I přesto, že je Singapur oblíbenou destinací pro krypto a blockchainové společnosti, nepříznivý vývoj krypto trhu v posledních několika měsících způsobil, že singapurský finanční regulátor zakročil na začátku letošního roku proti reklamě krypto služeb široké veřejnosti.
Co se konkrétně týče tohoto závodu, zákaz krypto reklamy se nebude vztahovat na auta ani uniformy jezdců, ale “pouze” na reklamu po celém místě konání. To ve výsledku znamená, že modrobílá Crypto.com reklama, která je obvykle umístěna podél celé trati, v Singapuru nebude.
Regulátor své stanovisko zdůvodnil tím, že vybavení týmů zahrnující i auta a uniformy se používá po celém světa, a proto jsou loga na něm brána jako reklama pro všechny příznivce F1, kdežto reklama na samotné trati je zaměřena více na tamní obyvatele, což je v rozporu s pravidly regulátora.
Crypto.com velmi stála společně s dalšími krypto společnostmi o možnost mít svá loga u F1, sportu, kterému se v posledních letech rychle rozrůstá publikum. Například FTX má dohodu s Mercedesem, Bybit s Red Bullem nebo Binance s Alpine.