Výrobce hardwarových kryptoměnových peněženek Ledger tento týden oznámil spuštění několika iniciativ, včetně například Ledger Market pro NFT a platformy služeb Web 3.0 zaměřené na podniky.
Jak oznámení zdůrazňuje, NFT tržiště společnosti se zaměřuje na bezpečnost uživatelů a transparentnost. Podle generálního ředitele společnosti Pascala Gauthiera řešení odstraní problémy, které s inovací vznikly, a ochrání obchodníky před podvody.
Tržiště výsledkem partnerství se značkami, jako je Tag Heuer. První kolekce dostupné na trhu budou Deadphellaz, Brick/Babylon a RTFKT.
Další iniciativy Ledger
Kromě tržiště NFT oznámila společnost také sadu dalších produktů zaměřených na vzdělávání a bezpečnost Web 3.0. Mimo jiné spustila Ledger Enterprise Create, platformu, kde mohou společnosti škálovat své projekty Web3. Mohou se tak bezpečně zappojit do sektoru NFT.
„Chceme doprovázet tvůrce a značky na jejich cestě NFT a zajistit celý proces od ražby NFT až po distribuci,“ řekl Gauthier.
Podle Gauthiera má společnost 2 miliony aktivních uživatelů denně a navíc svou technologií chrání více než 20 % všech digitálních aktiv. Se zaměřením na vzdělávání uživatelů spustila také Ledger Quest. Je to hra zaměřená na učení, jak vydělávat pomocí odměn v NFT.
Společnost také spustila Ledger Academy, vzdělávací platformu pro uživatele, aby si rozšířili znalosti o blockchainové technologii a zabezpečení.
Jak výrobce hardwarových kryptoměnových peněženek zdůraznil, tato oznámení přicházejí uprostřed rostoucích obav o bezpečnost kryptoměn a digitálních aktiv obecně. Společnost poznamenala, že chrání 45 ze 100 největších transakcí na OpenSea a také 40 % Bored Apes a dalších předních NFT prostřednictvím svého prouktu Enterprise.
„Nyní je k dispozici ve více než 9 jazycích a je distribuován po celém světě. Poslání společnosti je dnes důležitější než kdykoli předtím, protože poskytuje uživatelům a tvůrcům ty nejbezpečnější nástroje na Web3 v prostředí, kde uživatelé stále častěji čelí problémům s používáním technologie Web2,“ řekl Ledger.
Gauthier poukázal na to, že zatímco se svět zaměřuje na medvědí trh a na to, kdo přežije, firma buduje a připravuje se na další vlnu adopce kryptoměn. „Věříme v hodnotovou revoluci a vyzýváme vás, abyste se k nám v této nepopiratelné budoucnosti připojili,“ řekl.