Společnost, která vyrábí světoznámé čokoládové bonbóny, M&M’s, včera oznámila uvedení limitované edice věnované Bored Ape Yacht Club.
“Rider” – #KINGSHIPxMMS pic.twitter.com/dw0Igoo1Py
— KINGSHIP (@therealkingship) August 24, 2022
Jedná se o tři limitované edice produktů M&M’s, jako jsou exkluzivní balíčky se všemi klasickými šesti barvami bonbónů, plus některé upravené s obrázkem členů skupiny KINGSHIP Bored Ape Yacht Club, jmenovitě Captain, KING, Arnell a Hud.
Edice Bored Ape slavných bonbónů M&M’s
Tři hodiny po oznámení společnost uvedla, že jeden z exkluzivních balíčků je již vyprodán.
SOLD OUT. That was fast 👀 Shop our other two limited edition packs on https://t.co/vZJH2d5sdx! #KINGSHIPxMMS @therealkingship @BoredApeYC pic.twitter.com/MGhxxbGvcI
— M&M’S (@mmschocolate) August 24, 2022
Ve skutečnosti společnost celkem plánuje prodat pouze 10 000 exkluzivních balení této kolekce, v dárkových krabičkách a dózách.
KINGSHIP je první superskupina Bored Apes, která uzavřela partnerství se známou značkou. Je to skupina 5 000 Key Card NFT zaměřená na inkluzivitu a vzdání pocty rock’n’rollovým legendám.
M&M’s je značka skupiny Mars Group, která uzavřela dohodu s vydavatelstvím Universal Music Group na získání licence k používání NFT obrázků sběratelů Bored Ape.
Podle viceprezidentky Mars Global Jane Hwang společnost ví, že se značkou tak známou, jako je M&M’s, potřebuje být inovativnější než kdy dříve, což je pravděpodobně důvod, proč zkoumají nové způsoby marketingu a komunikace.
Na druhou stranu je Bored Ape Yacht Club společnosti Yuga Labs zdaleka jedním z nejpopulárnějších projektů NFT, a to natolik, že k dnešnímu dni vygeneroval téměř 2,4 miliardy dolarů v objemu obchodů na sekundárním trhu.
NFT jako vynikající marketingový zdroj
Využití NFT v masové firemní komunikaci může otevřít dveře novému způsobu uspokojení zejména zapálených fanoušků a sběratelů. Umožňuje nejen tvorbu certifikovaných limitovaných edicí produktů, ale především jejich snadnou výměnu na sekundárním trhu, pokud se jedná o digitální produkty.
Navíc dává smysl, že nejúspěšnější kolekce NFT, tj. s velmi známou značkou, mohou interagovat s jinými značkami, aby pomohly zvýšit jejich proslulost, zejména u mladšího publika.
Potenciál trhu NFT je z tohoto pohledu značný, částečně díky tomu, že samotné NFT jsou certifikované a veřejně ověřitelné, neduplikovatelné, nefalzifikovatelné, nemodifikovatelné a mají určité a jedinečné vlastnictví. Úspěch této iniciativy společností Mars a M&M’s by mohl vydláždit cestu novému způsobu využití nejúspěšnějších kolekcí NFT ke společnému brandingu.