Již se stalo skoro až pravidlem, že když chce společnost propagovat svůj nový produkt osloví nějakou známou osobnost. A to se stalo i v tomto případě, kdy vzniklo zajímavé partnerství mezi známým hudebním umělcem a francouzskou značkou specializující se na výrobu kvalitního koňaku. Kdo stojí za tímto nevšedním partnerstvím a jaký produkt představuje se dozvíte v tomto článku.
NFT, alkohol a hudba jdou k sobě
Celosvětově známá francouzská značka Rémy Martin specializující se na výrobu kvalitního koňaku oznámila partnerství s R&B a hudebním umělcem Usherem. Spolupráce se týká uvedení celosvětové kampaně “Usher x Rémy Martin 1738: A Taste of Passion”. Tato kampaň má za úkol představit limitovanou edici lahví a NFT, jejichž design byl inspirován integrovanou technologií AL. Nová lahev, která je známá jako “Usher x 1738 A.I. Powered” je nejnovější lahev z řady Rémy Martin 1738 Accord Royal. Nově navržená lahev je spárována s debutem “A Taste of Passion Experience”. Jedná se o neopakovatelný a pohlcující zážitek, který bude doprovázet show Usher: My Way Residency Afterparty – A Taste of Passion v Las Vegas.
“Jsem umělec ve svém jádru, takže transformace abstraktního smyslového zážitku, jako je chuť, na něco vizuálního opravdu mluvila k mému tvůrčímu procesu.” řekl Usher.
Na prodej bude jen 50 lahví z této limitované edice. Přesně polovina z nich bude k dispozici pouze na BlockBar.com, což je první NFT tržiště s luxusními víny a lihovinami přímo pro spotřebitele na světě. Prodej bude zahájen 29. července 2022 v 10:00 EST. Prodej bude uskutečněn ve stylu “kdo dřív přijde, ten dřív mele”. Cena jedné lahve činí 500 dolarů. Každé NFT je možné zakoupit pomocí ETH nebo kreditní kartou. Uživatelé, kterým se podaří jako prvním zarezervovat lahev, budou mít pouhých 10 minut na dokončení celého nákupu. Zbylých 25 lahví bude předáno Usherovi a jeho týmu na oslavu 25. výročí My Way.