Nezaměnitelné tokeny (NFT) jsou krypto komunitě již dobře známy, ale i tak občas překvapí nějakou tou zajímavou novinkou. Přestože si většina lidí pod NFT představí nějaké “bizardní” obrázky postaviček, nabízejí NFT mnohem více. Jedním z dalších segmentů, ve kterém jsou unikátní tokeny využívány je umělecká tvorba. Sebevyjádření je a bude velmi důležité v každé době a unikátní tokeny nároky umělců splňují bezezbytku. Tohoto tržního segmentu se chytla italská módní společnost Gucci, které bude nově navrhovat outfity pro postavičky z NFT.
Gucci a NFT kolekce
Milánská ikona světové módy, značka Gucci, ve spolupráci s virtuálním obchodem 10KTF vytvořila
projekt s názvem 10KTF Gucci Grail, ve kterém je prodáváno oblečení luxusní značky, do kterého lze obléct NFT postavičky. Tato služba je primárně určena pro vlastníky
picture of proof (PFP), kteří využívají svůj NFT jako portrét nebo jako vyjádření uměleckého nebo technologického talentu. V rámci tohoto nového virtuálního prostředí, je
návštěvník provázen v metaverse obchodu kreativním ředitelem společnosti Gucci Alessandrem Michelem, kde vytvoří dva outfity v různých barvách, které určitým stylem doplňují vzhled zákazníka. Aby se zákazníci do virtuálního Gucci obchodu mohli podívat,
musí si zakoupit tzv. křišťálovou kouli, kterou společnost Gucci prodává již současným vlastníkům PFP, komunitě Gucci Vault na Discordu nebo obyvatelům Nového Tokia, kteří již jejich meta platformu využívají.
Společnost Gucci tento projekt spustila ještě před vypuknutím první Metaverse Fashion Week, které se bude odehrávat v Decentralandu. Této virtuální akce se zúčastní celkem 60 značek z celého světa například Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Elie Saab, Nicholas Kirkwood, Perry Ellis, Imitace Krista,Estée Lauder a mnoho dalších.
Zobrazeno: 733