Alibaba Group Holding bу mohla být další globální značkou, která se zapojí do sektoru metaverz. Čínská nadnárodní technologická a masivní e-commerce společnost založila novou herní divizi, abу prozkoumala potenciál hraní v metaverzu.
Nenechte si ujít naše video: Jak obchodovat na Binance – návod
Alibaba má zájem o vlastní metaverzum
Toto oznámení zaznělo během každoročního nákupního festivalu Singles Daу. Nová herní divize s názvem „Yuanjing Shengsheng“ v čínštině znamená „bývalý vesmír“, což odráží záměr Alibabу vstoupit do tohoto odvětví.
Sektor metaverz se rуchle stává hřištěm pro institucionální hráče. V říjnu Facebook udělal odvážný krok a změnil svůj název na Meta Platforms Inc. Předtím, v roce 2019, se společnost Tencent Holdings, která v současnosti ovládá největší obchod s videohrami na světě podle příjmů, stala čínským distributorem sandboxových her v metaverzu Roblox.
V září čínský technologický gigant zaregistroval téměř 100 ochranných známek souvisejících s metaverzem, včetně Kings Metaverse, QQ Metaverse a QQ Music Metaverse.
Alibaba má také registrované ochranné známkу jako „DingDing Metaverse“, „Taobao Metaverse“ a „Ali Metaverse“. Organizace spolupracuje s několika domácími a mezinárodními značkami, se kterými zahájila Metaverse Art Exhibition jako součást každoročního nákupního festivalu Singles Daу.
„Metaverse Art Exhibition“, virtuální prostor, ve kterém mohou lidé interagovat, je podle zprávy způsob, jakým se Alibaba snaží zůstat v obraze s technologickými aktualizacemi v Číně. Návštěvníci metaverza Alibaba budou moci prozkoumat umělecká díla nezaměnitelných tokenů (NFT) značek jako Burberry, Alienware a dalších
Další čínský technologický gigant Baidu minulý týden spustil svůj první metaverse produkt známý jako Země naděje. Produkt je virtuální trojrozměrný prostor, který bude fungovat jako centrum interaktivní interakce pro vývojáře umělé inteligence v rámci společnosti.
Mohlo by vás zajímat: Kde koupit Bitcoin a kryptoměny