Ole Lehmann byl dříve především obchodníkem s kryptoměnami, který ovšem po kauze FTX přišel o výraznou část svých peněz. Netrvalo však dlouho a našel si novou zálibu, konkrétně ChatGPT. S tímto svým novým koníčkem začal experimentovat a po několika měsících usilovné práce tuto svou zálibu dovedl dá se říci k dokonalosti. O tom, jak co nejlépe vytvářet obsah pomocí ChatGPT se nyní podělil se svými příznivci.
Lehmann a jeho tipy ohledně AI
Poté co Lehmann strávil na zdokonalování práce s ChatGPT několik měsíců, se nyní rozhodl předat své získané zkušenosti ostatním. Začátkem srpna spustil pro podnikatele svůj kurz, ve kterém je učí, jak používat AI k vytváření marketingového obsahu a nutno říci, že se mu zatím daří velmi dobře. Cena kurzu začíná na 179 dolarech, přičemž si už vydělal přes 175 tisíc dolarů. Do kurzu se mu přihlásilo už přes 1 000 lidí, z nichž valná většina jsou tvůrci obsahu a krypto nadšenci se sídlem v USA a Kanadě. Lehmann má také svůj účet na Twitteru, kde rovněž dává tipy, jak využít AI ke zvýšení produktivity.
“Myslím, že kurz rezonoval s lidmi, protože se chtějí naučit, jak ušetřit čas na určitých úkolech, aby se mohli soustředit na provozování svého podnikání. Všichni říkají, že musíte vytvořit obsah, abyste získali zákazníky, ale většina lidí nemá čas nebo rámce, jak to udělat. AI je opravdu dobrý způsob, jak tyto problémy vyřešit.” řekl Lehmann.
5 tipů Ole Lehmanna
- Učte se maximálně dva nástroje AI najednou
- Mějte jasnou představu o tom, co chcete a nechcete ve svém obsahu mít
- Trénujte ChatGPT na starším obsahu, který měl dobrou odezvu
- Mluvte s ChatGPT tak, jako by to byl váš zaměstnance
- Vytvářejte obsah pomocí AI, ale vždy ho ještě ručně opravte