Průzkum zveřejněný společností Globant, která se zabývá vývojem softwaru, a Yougov zjistily, že většina hráčů věří, že metaverse pozitivně změní herní průmysl. Průzkum, který konzultoval názor 1000 hráčů na PC, konzolích a mobilních zařízeních, také zjistil, že většině hráčů je reklama na metaverse stále nepříjemná a že nezaměnitelné tokeny (NFT) jsou pro hráče metaverse stále neobvyklé.
Technologie Metaverse může změnit herní průmysl
Náhled hráčů na technologii metaverse a její vliv na budoucnost tohoto odvětví se mění v pozitivnější. Nový průzkum s názvem „Metaverse Awareness Survey“, publikovaný společností Globant, softwarovou a technologickou společností ve spolupráci s Yougov, zjistil, že hráči věří, že rozruch kolem metaverze je oprávněný.
Průzkum, který se dotkl dalších témat souvisejících s metaverzi, jako jsou NFT, konzultoval s 1 000 hráči o důležitosti této technologie pro průmysl interaktivní zábavy. Více než polovina dotázaných se domnívá, že metaverse a její technologie ovlivní sektor, přičemž 41 % z této skupiny uvedlo, že to udělá pozitivním způsobem, přičemž 25 % s tímto nesouhlasí.
Reklama je také stále špatně vnímána hráči v metaverzech, přičemž pouze 35 % je spokojeno s reklamou v těchto prostorách. Pouze 44 % by přijalo reklamu v metaverzu, pokud by s tím byl spojen nějaký druh odměny, jako je přístup k aplikacím.
Nicolas Avila, technický ředitel pro Globant v Severní Americe , uvedl :
Prostřednictvím tohoto průzkumu vidíme, že ačkoli je vývoj metaverse stále v raných fázích, američtí hráči již tuto technologii vidí jako schopnou rozšířit sféru herních možností.
Kryptoměny a NFT stále nepopulární
Zdá se, že průzkum naznačuje, že mezi metaversem a technologií Web3 stále existuje rozpor, protože většina hráčů stále není spokojena s používáním kryptoměn nebo NFT. Výsledky průzkumu naznačují, že 34 % hráčů mělo zájem o správu kryptoměn, zatímco téměř polovina z nich neměla vůbec žádný zájem míchat krypto aktiva s hraním.
Stejně tak, i když velké herní společnosti jako Ubisoft začaly experimentovat s NFT ve hrách, tento koncept je v této oblasti stále relativně nový. 81 % dotázaných odpovědělo, že si NFT ještě nezakoupili.
Také se zdá, že Meta získává navrch, pokud jde o asociaci značky s metaversem, protože 73 % hráčů spojuje platformu s jejím konceptem.