The Sandbox včera oznámilo nové partnerství s HSBC, jedním z největších světových mezinárodních poskytovatelů bankovních a finančních služeb.
The Sandbox otevírá dveře svého metaverza HSBC
Populární metaverzum The Sandbox oznámilo své nové partnerství s HSBC na sociální síti milovníků kryptoměn, Twitter:
„S potěšením oznamujeme, že jsme uzavřeli partnerství s HSBC, jedním z největších světových mezinárodních poskytovatelů bankovních a finančních služeb! Přináší řadu příležitostí k zapojení do globálních finančních služeb a sportovních komunit v metaverzu The Sanbox“.
HSBC se v podstatě stává prvním globálním poskytovatelem finančních služeb, který vstoupil do tohoto metaverza akvizicí digitálního pozemku LAND, tokenizovaného ekvivalentu digitálních nemovitostí The Sandbox.
Suresh Balaji, marketingový ředitel HSBC pro oblast Asie a Pacifiku, o tom řekl:
„Metaverzum je způsob, jakým lidé budou používat Web3, další generaci internetu – pomocí pohlcujících technologií, jako je rozšířená realita a virtuální realita. V HSBC vidíme velký potenciál vytvářet nové zkušenosti prostřednictvím vznikajících platforem, čímž otevíráme svět příležitostí pro naše současné i budoucí zákazníky a pro komunity, kterým sloužíme. Prostřednictvím našeho partnerství s The Sandbox podnikáme náš vpád do metaverza, což nám umožňuje vytvářet inovativní zážitky se značkou pro nové i stávající zákazníky. Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s našimi sportovními partnery, ambasadory značek a Animoca Brands na společném vytváření zážitků, které jsou vzdělávací, inkluzivní a dostupné.“
Sebastien Borget, COO a spoluzakladatel The Sandbox také hovořil o této záležitosti a uvedl, že HSBC je instituce , která se připojuje k tomuto otevřenému metaverzu a je připravena inovovat kulturu Web3.
Toto nové partnerství s HSBC by mohlo iniciovat širší přijetí Web3 a metaverz. Příslib otevřeného virtuálního světa vlastněného jeho tvůrci a osídleného kýmkoli, kdo má připojení k internetu, nezůstal bez povšimnutí velkých korporací i známých jmen.
HSBC se připojuje k více než 200 existujícím partnerstvím, mezi kterými jsou jména jako Gucci, Warner Music Group, Ubisoft, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Šmoulové, CryptoKitties a mnoho dalších.
Jinde značky od Nike, Red Bull, McDonald’s, Walmart a další rychle přihlašují ochranné známky pro použití v podobných virtuálních světech.