Populární platforma Shopify, nedávno spustila více než 100 nových funkcí, včetně jedné věnované NFT.
Mezi nové funkce Shopify patří podpora pro NFT
Jmenuje se Tokengated Commerce a umožňuje zákazníkům propojit své kryptopeněženky s obchody na Shopify, takže ti, kteří mají specifické NFT, mohou odemknout exkluzivní produkty a zážitky.
Iniciativa je součástí strategie Connect to Consumer (C2C), která je výzvou pro značky, aby vytvořily silná spojení se spotřebiteli na základě autenticity, loajality a důvěry.
Prostřednictvím Tokengated Commerce budou obchodníci moci využít NFT k dalšímu posílení svého vztahu se svou komunitou, odměňovat věrné zákazníky a proměňovat je ve skutečné fanoušky.
Kromě toho budou moci zažít speciální okamžiky online i ve svých fyzických obchodech prostřednictvím Shopify Point of Sales. Tokengated Commerce také umožní spolupráce mezi značkami jako nikdy předtím, protože NFT jedné značky by také mohl poskytovat přístup do jiných obchodů.
Platforma také oznámila alianci s Googlem. Partnerství zahrnuje možnost synchronizovat svůj inventář s Googlem, takže například zákazníci v okolí jsou automaticky informováni, když je produkt v obchodě dostupný.
Shopify používají miliony společností ve 175 zemích po celém světě. Zakladatel a generální ředitel společnosti Tobi Lütke řekl:
„Neustále posouváme hranice toho, co je pro podnikatele možné. Usilovně pracujeme na řešení složitých výzev, kterým dnes obchodníci čelí, a zároveň jim představujeme zcela nové způsoby, jak rozvíjet své podnikání. S Shopify Editions sdílíme naše velké plány a nejnovější inovace v oblasti obchodu, aby ti, kdo jsou dostatečně ambiciózní na to, aby si vyzkoušeli podnikání, mohli začít a rozšiřovat se rychleji než kdykoli předtím.“
Nakonec dodal:
„Shopify sází na Connect to Consumer jako na novou éru obchodu, ve které mohou značky uspět, pokud dokážou kultivovat komunitu. Personalizace je dnes klíčem k rozvoji a nezávislé značky musí být schopny vytvářet na míru šité zkušenosti napříč všemi kontaktními body, které udrží vztah se zákazníky naživu.
S inovacemi představenými na Editions jim poskytneme konkrétní podporu, kterou potřebují k dosažení tohoto cíle. Série oznámení přichází v době silného růstu pro Shopify v Evropě, což je pro společnost strategický trh, kde počet obchodníků neustále roste.