Krypto společnosti se velmi rády spojují s velkými a zvučnými sportovními kluby. Nejinak je tomu i u kryptoburzy Crypto.com. Podařilo se jí v zásadě dohodnout na sponzorské smlouvě s UEFA Champions League. UEFA hledala nového sponzora poté, co v březnu po ruské invazi na Ukrajinu zrušila smlouvu s Gazpromem. Nyní je však vše jinak a kryptoburza ze sponzorské smlouvy couvá. Co k tomu kryptoburzu vedlo? To se dozvíte v tomto článku.
Crypto.com končí s UEFA Champions League
Kryptoměnová burza Crypto.com vycouvala z uzavření pětileté sponzorské smlouvy v hodnotě 495 milionů dolarů s UEFA Champions League, což je elitní evropská fotbalová liga. Sponzorská smlouva měla být už v zásadě dohodnuta, ale burza se rozhodla dohodu z ničeho nic neuzavřít.
Crypto.com uvedla, že zrušila dohodu s UEFA Champions League kvůli regulačním obavám ve Francii, Velké Británii a Itálii, s právními otázkami týkajícími se rozsahu jejich licencí k obchodování a provozu.
Kryptoburza je známá svým gung-ho přístupem ke sportovní reklamě. V uplynulém roce podepsala dvacetiletou smlouvu o názvu nesoucím její jméno se Staples Center v Los Angeles za 700 milionů dolarů a dala také 150 milionů dolarů do sponzorství závodů Formule 1. Neváhala se ani angažovat v reklamě, když zaplatila 100 milionů dolarů za reklamu s hercem Mattem Damonem, který se chystal vydělat na loňském býčím trhu. Bohužel od té doby se mnohé změnilo a ceny kryptoměn se výrazně propadly. Proto nyní Crypto.com velmi důkladně zvažuje možné navázání každé další spolupráce.