Vznik nových virtuálních světů je doprovázen závody mezi velkými společnostmi, které soutěží o to, kdo si ukousne největší část koláče ještě před tím, než se fenomén virtuálních světů zcela rozšíří do populace. Další velkou společností, která vstupuje na trh s NFT je kreditní divize společnosti Hyundai, která plánuje spustit své vlastní NFT tržiště. Na co se bude společnost v prodeji svých unikátních tokenů zaměřovat se dočtete v tomto článku.
Hyundai v meta světě
Kreditní divize společnosti Hyundai Motor Group oznámila společný projekt s jihokorejskou společností Like Lion, jejichž cílem je v druhé polovině letošního roku spustiti tržiště s nezaměnitelnými tokeny. Tento projekt bude realizován pod názvem Modern Lion a bude se výhradně zaměřovat na emisi aktiv pro Hyundai Card. Toto spojení mnohé nepřekvapilo, protože se jedná o spojení světoznámé společnosti, která je čtvrtou největší v Jižní Korei, která vydává kreditní karty, se startupem, který má na svém kontě již několik realizovaných blockchain projektů, jako jsou například NFT MetaKongz nebo Syltare.
První test spolupráce těchto společností se odehrál již v dubnu 2022, kdy byla na tržiště OpenSea uvedena limitovaná kolekce NFT MetaKongz. Samotná společnost Hyundai Motor Company již také realizovala vlastní NFT projekt s názvem Metamobilita, ve kterém se člověk může volně pohybovat mimo čas a prostor.