Coca-Cola Zero Sugar Byte, nápoj z metaverza, je možné zakoupit od 2. května 2022 ve fyzické podobě.
Po uvedení nápoje s příchutí pixelů na novém ostrově vytvořeném ve Fortnite nyní globální nápojový gigant oznamuje, že je možné zakoupit dvoubalení za 14,77 dolarů, s maximálně třemi boxy na zákazníka.
Coca-Cola Zero Sugar Byte v prodeji
Coca-Cola informovala své followery, že od 2. května je na vyhrazené webové stránce k dispozici fyzický prodej Coca-Coly Zero Sugar Byte, první chuti Coca-Coly zrozené v metaverzu.
Welcome to cybertaste. Byte available now for a limited time only. Get yours, only at: https://t.co/0sPLiBh8fG. #CocaColaCreations #CocaColaByte pic.twitter.com/3UGiMCcrBc
— Coca-Cola (@CocaCola) May 2, 2022
“Byte je nyní k dispozici pouze po omezenou dobu. Získejte svůj box…”
Tato edice Coca-Cola Zero Sugar Byte bude k dispozici ve velmi omezeném množství a nákupní portál bude otevřen pouze po omezenou dobu do vyprodání zásob.
Konkrétně Byte od Coca-Coly se začal prodávat 2. května a nyní je možné zakoupit dvoubalení za 14,77 dolarů s maximálně třemi baleními na zákazníka.
Coca-Cola a její nápoje v metaverzu
Coca-Cola Zero Sugar Byte je druhým nápojem, který globální gigant uvádí na trh prostřednictvím své experimentální platformy Creations .
Začátkem dubna byla uvedena Coca-Cola Zero Sugar Byte ve spolupráci s herní organizací PWR na ostrově Pixel Point ve Fortnite, kde mohou návštěvníci hledat skrytý poklad, hrát minihry a účastnit se dalších aktivit.
Nejen to, ale tato verze Coca-Coly přichází v patách úspěchu nápoje Starlight, prvního nápoje vyrobeného na Creations, který evokuje „chuť vesmíru“ tím, že připomíná cestování vesmírem společností jako SpaceX a Blue Origin.
V tomto případě má však Coca-Cola Zero Sugar Byte evokovat pixelovou chuť, která musí lákat všechny milovníky ikonického nápoje Coca-Cola.
Jeden kupující komentoval svou zkušenost:
“Dostal jsem vysokou, úzkou plechovku nového nápoje Byte Coca-Cola a po otevření to docela hlasitě šumělo – mnohem více sycení než Starlight Cola. Tento má hnědý odstín jako běžná Coke Zero (čekal jsem, že bude fialová), s velmi sladkou vůní. Když jsem usrkl Coke Byte, šumění bylo tak silné, že mi to připomnělo, když jsem jako dítě jedl Pop Rocks. Možná tak chutnají pixely? Chuť byla jemná, ale stále chutnala jako Coke Zero.”
Od metaverza ke hrám
Kromě výroby a uvádění nových limitovaných edic Coca-Coly v metaverzech a následně fyzicky se globální gigant nealkoholických nápojů také silně zajímá o herní sektor.
Na konci března 2022 se Coca-Cola spojila s Riot Games, aby se stala zakládajícím partnerem League of Legends: Wild Rift a Wild Rift Esports, dvou rychle rostoucích mobilních herních franšíz.
Toto inovativní, víceleté partnerství dává společnosti Coca-Cola příležitost spojit se s hráči a fanoušky smysluplným způsobem.