V posledních týdnech aktivita v oblasti NFT stále klesá. A tak aby firma Sweet, která se zabývá jejich ražením, nalákala co nejvíce lidí na jejich koupi, dohodla se již s několika americkými profesionálními sportovními ligami, že bude podporovat nákup, prodej, sběr a obchodování s jejich předměty. Kdo je totiž ochotný zaplatit více peněz za předměty svých idolů než skalní fanoušek klubu? Nově na seznamu spolupráce s firmou Sweet přibyla další velmi zajímavá sportovní liga. Jaká to je se dozvíte v článku.
NFT již i v NHL
Minulý týden oznámila firma Sweet, že se dohodla s americkou sportovní franšízou National Hockey League (NHL) na podpoře zapojení fanoušků NHL do trhu s NFT. Tento krok byla jasná volba, jak zmírnit klesající objemy jejich prodejů, jelikož od ledna zaznamenávají výrazný pokles. Ještě v lednu činily tržby NFT 59 milionů dolarů, což byl nárůst o 20 milionů oproti prosinci minulého roku. Ovšem od konce ledna celkové tržby klesají, a to až o 76 %.
I proto vzniklo toto víceleté partnerství, které zároveň udělalo ze Sweet oficiálního partnera NHL, NHLPA a NHLAA. Hokejoví fanoušci se tak mohou zaregistrovat k odběru novinek ještě před zahájením sezóny 2022/2023 na NHL.sweet.io.
Byly to právě americké profesionální sportovní ligy, které vydláždily cestu pro přechod z reálného do virtuálního světa Web3. Jako první do NFT prostoru vstoupily National Football League (NFL) a National Basketball Association (NBA). Obě se dohodli na spolupráci s Dapper Lab a zahájily tak prodej prvních hráčských NFT.